JĘZYK OGÓLNY


Oferujemy indywidualne kursy języka ogólnego – do szkoły, na studia, dla przyjemności

Indywidualne podejście

Motywacja

Mnemotechniki

Ciekawe materiały

Cierpliwość i wyrozumiałość

Mniej papieru, więcej materiałów cyfrowych

Innowacyjne metody – więcej w zakładce „Metody

Strona Uniwersytetu Cambridge podaje poglądowo ilość czasu, który należy poświęcić na naukę języka, by przeskoczyć na kolejny poziom. I tak, aby wspiąć się z poziomu A1 na poziom A2 należy odbyć kurs o długości 180-200 godzin, w co wchodzą lekcje z nauczycielem i praca własna. 

Aby wspiąć się na potrzeba godzin nauki
A2 180-200
B1 350-400
B2 [poziom FCE] 500-600
C1 [poziom CAE] 700-800
C2 [poziom CPE] 1,000-1,200

Źródło [kliknij]

 

Co dają zajęcia indywidualne?

  • indywidualne podejście nauczyciela do ucznia,
  • materiały i tok nauki dopasowany do ucznia, a nie do kilkunastoosobowej grupy,
  • większą elastyczność przy uzgadnianiu terminów spotkań.

Czego nie dają zajęcia indywidualne?

  • możliwości dowolnego przekładania i odwoływania zajęć.

Pary?
Minimalną zalecaną długością lekcji w przypadku par jest 90 minut.
Obie osoby w parze muszą być na mniej więcej tym samym poziomie języka, w przeciwnym razie zaleca się osobne lekcje.
Obie osoby w parze otrzymują te same materiały do pracy.

 

Angielski? Jesteśmy tylko przyjaciółmi Związek z perspektywami Poważne plany na przyszłość
przy wykupie do 9 lekcji pakiet 10 lekcji pakiet 20 lekcji
60 zł/lekcja* 500 zł*
oszczędzasz 17%!
1000 zł*
oszczędzasz 17%!
notatki online tick tick tick
ćwiczenia do zrobienia w czasie wolnym tick tick tick
monitorowanie postępów za pomocą nagrań tick tick tick
plan zajęć tick tick
dostęp do metody filmowo-serialowej tick tick
językowa ruletka tick tick
metoda projektowa tick tick
pogotowie językowe tick tick

Gwarancja, że cena za lekcję na pewno nie zmieni się przez rok od rozpoczęcia współpracy!
Cennik dotyczy lekcji u nauczyciela lub przez Skype
Podstawowa jednostka czasu – 60 minut, ale zaleca się zajęcia co najmniej półtoragodzinne.

Dostęp do usług dodatkowych jest uzależniony od sumiennego wypełniania zaleceń nauczyciela, systematycznej nauki i wykonywania zadanych zadań dodatkowych.